Hírek
A Peugeot új márkaigazgatója
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
A Peugeot a frissen létrehozott Stellantis autóipari szövetségen belül is kiemelt pozíciót tölt be. A márka új igazgatója, Linda Jackson többek között erről is beszélt abban a szakmai interjúban, amelyet a kinevezését követően adott. A világ legrégebb óta folyamatosan működő autógyártójaként a Peugeot mindig meghatározó szereplője volt Európa autóiparának. Technológiai és formai úttörőként az élvonalban formálta a trendeket, beleértve a vadonatúj piaci erőviszonyokat teremtő, márkákon átívelő cégcsoportok létrehozását is, hiszen 45 évvel ezelőtt megalapította a Peugeot Société Anonyme (PSA) vállalatot.
Az időközben tovább bővült cégcsoport ma Stellantis néven, tizenhat autógyártó, illetve autópiaci szolgáltató átfogó szervezeteként a világ egyik legnagyobb autóipari szereplője. Egy ilyen hatalmas szervezet egyes tagmárkáinak óhatatlanul új pozíciót kell elfoglalniuk, a Peugeot pedig ezen a csoportosuláson belül egyértelműen felfelé, a prémium piac irányába mozdul el.
Az időközben tovább bővült cégcsoport ma Stellantis néven, tizenhat autógyártó, illetve autópiaci szolgáltató átfogó szervezeteként a világ egyik legnagyobb autóipari szereplője. Egy ilyen hatalmas szervezet egyes tagmárkáinak óhatatlanul új pozíciót kell elfoglalniuk, a Peugeot pedig ezen a csoportosuláson belül egyértelműen felfelé, a prémium piac irányába mozdul el.
Ebben a hosszú átalakulási folyamatban kulcsszerepet játszik Linda Jackson márkaigazgató, aki 2021 januárjában vette át a Stellantis egyik vezérmárkájának az irányítását.
„A Peugeot egy kiváló erőben lévő márka, ezt örököltem meg elődömtől. A piaci részesedésünk növekszik, arculatunk és ismertségünk erősödik, a modellkínálat teljes és vadonatúj. De mindig van min fejleszteni: amellett, hogy meg szeretném őrizni lendületünket Európában, tovább kell erősödnünk a nemzetközi piacokon. Erre különösen alkalmassá tesz bennünket speciális portfoliónk, amely a népszerű globális modellek – például a szabadidőjárművek – mellett az egyes piacokon speciális típusokkal – például a Landtrek Latin-Amerikában – erősíti a pozíciónkat” – nyilatkozta a cégvezető.
„A Peugeot egy kiváló erőben lévő márka, ezt örököltem meg elődömtől. A piaci részesedésünk növekszik, arculatunk és ismertségünk erősödik, a modellkínálat teljes és vadonatúj. De mindig van min fejleszteni: amellett, hogy meg szeretném őrizni lendületünket Európában, tovább kell erősödnünk a nemzetközi piacokon. Erre különösen alkalmassá tesz bennünket speciális portfoliónk, amely a népszerű globális modellek – például a szabadidőjárművek – mellett az egyes piacokon speciális típusokkal – például a Landtrek Latin-Amerikában – erősíti a pozíciónkat” – nyilatkozta a cégvezető.
A cikk tovább folytatódik a carnet.hu/peugeot oldalon: https://carnet.hu/peugeot/hirek-2/a-peugeot-uj-markaigazgatoja