Hírek
Renault E-TECH Plug-in hibrid
- Közzétette: CarNet Invest
- Hírek
Elérhetők az új E-TECH Plug-in hibrid modellek listaárai.
- Az E-TECH kínálatának köszönhetően a Renault igény szerint választható elektromos megoldást is kínál.
- Városban a Clio E-TECH Hybrid akár a menetidő 80%-át képes elektromos hajtással megtenni, így akár 40%-os üzemanyag-megtakarítást is elérhetünk egy belső égésű motorral szemben, 6 899 000 forintos kedvezményes áron.
- Captur E-TECH Hybrid Plug-in a legelső a B-szegmensben, amely 100%-ban elektromos üzemmódban és vegyes ciklusban akár 50 km, városban pedig akár 65 km hatótávolságot biztosít. A WLTP kombinált ciklus szerinti üzemanyagfogyasztása 1,5 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása pedig 32 g/km. Az akár 10 349 000 forintos kedvezményes árával a legolcsóbb plug-in hibridek között van.
- A Megane E-TECH Hybrid Plug-in kezdő listaára várhatóan 10,9 millió forint körül alakul majd.
A Groupe Renault az elektromos autózás szakértőjeként számos úttörő technológiát fejlesztett.
Elkötelezettségének középpontjában az a törekvés áll, hogy a fenntartható mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye napjainkban és a jövőben is. A hatékony hibrid hajtásláncok megalkotására pedig az elektromos járművek területén szerzett több, mint 10 éves tapasztalata teszi képessé.
A vállalat motorsportokban és a Formula 1-ben való részvétele adja a Renault E-TECH hibrid hajtásláncok alapjait.
Elkötelezettségének középpontjában az a törekvés áll, hogy a fenntartható mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye napjainkban és a jövőben is. A hatékony hibrid hajtásláncok megalkotására pedig az elektromos járművek területén szerzett több, mint 10 éves tapasztalata teszi képessé.
A vállalat motorsportokban és a Formula 1-ben való részvétele adja a Renault E-TECH hibrid hajtásláncok alapjait.
A technológia arra a tapasztalatra épít, amit a Renault F1-csapata az energiafelhasználás és -visszanyerés terén, valamint a több üzemmódú sebességváltó használata során szerzett, ezt most először alkalmazzák személyautók sorozatgyártásában.
ÚJ RENAULT CLIO E-TECH HIBRID: az ikonikus modell még takarékosabb lett
A Groupe Renault első teljesen hibrid motorja, az E-TECH motor hazánkban 2020 júliusától lesz előrendelhető, a márka ezzel a szegmens legszélesebb körű motorkínálatát erősíti. Az új Renault Clio már néhány hónappal a bevezetése után elismerő visszhangot kapott mind a sajtó, mind az ügyfelek részéről. Bár az szegmens Európában legtöbbet értékesített autóját, a Clio-t teljesen áttervezték, az új verzió a modell ikonikus jegyeit is megtartotta. Megújult és kifejezőbb külseje, továbbá a magas minőségű kivitelezés, a sokoldalúság és az új technológiák helyezik az új Clio-t a kategóriája csúcsára. Az Euro NCAP töréstesztek eredményei alapján is a legbiztonságosabb városi autónak tartják. Az új Clio E-TECH számára a teljes értékű hibrid motor pedig maximális hatékonyságot, kiváló reakcióképességet és 140 lóerőt biztosít.
Az új Clio E-TECH képes a 100%-ban elektromos elindulásra, valamint lassítás és fékezés során az akkumulátor visszatöltésére, a tisztán elektromos járművekhez hasonlóan. Ez, a nagy töltéskapacitással és az ETECH- rendszer hatékonyságával kombinálva optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást és az elektromos üzemmódban történő vezetést. Városi használat során a Clio E-TECH Hybrid akár az idő 80%-ában elektromos hajtással működik, így akár 40%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint egy belső égésű motor. A kombinált ciklusban az új Clio szén-dioxid-kibocsátása kevesebb, mint 100 g/km (WLTP VLOW értékek1).
Az új Clio E-TECH így a modell eddigi előnyeit mostantól egy dinamikus és gazdaságos öntöltő hibridmotorral egészíti ki.
ÚJ RENAULT CLIO E-TECH HIBRID: az ikonikus modell még takarékosabb lett
A Groupe Renault első teljesen hibrid motorja, az E-TECH motor hazánkban 2020 júliusától lesz előrendelhető, a márka ezzel a szegmens legszélesebb körű motorkínálatát erősíti. Az új Renault Clio már néhány hónappal a bevezetése után elismerő visszhangot kapott mind a sajtó, mind az ügyfelek részéről. Bár az szegmens Európában legtöbbet értékesített autóját, a Clio-t teljesen áttervezték, az új verzió a modell ikonikus jegyeit is megtartotta. Megújult és kifejezőbb külseje, továbbá a magas minőségű kivitelezés, a sokoldalúság és az új technológiák helyezik az új Clio-t a kategóriája csúcsára. Az Euro NCAP töréstesztek eredményei alapján is a legbiztonságosabb városi autónak tartják. Az új Clio E-TECH számára a teljes értékű hibrid motor pedig maximális hatékonyságot, kiváló reakcióképességet és 140 lóerőt biztosít.
Az új Clio E-TECH képes a 100%-ban elektromos elindulásra, valamint lassítás és fékezés során az akkumulátor visszatöltésére, a tisztán elektromos járművekhez hasonlóan. Ez, a nagy töltéskapacitással és az ETECH- rendszer hatékonyságával kombinálva optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást és az elektromos üzemmódban történő vezetést. Városi használat során a Clio E-TECH Hybrid akár az idő 80%-ában elektromos hajtással működik, így akár 40%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint egy belső égésű motor. A kombinált ciklusban az új Clio szén-dioxid-kibocsátása kevesebb, mint 100 g/km (WLTP VLOW értékek1).
Az új Clio E-TECH így a modell eddigi előnyeit mostantól egy dinamikus és gazdaságos öntöltő hibridmotorral egészíti ki.
AZ ÚJ RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN: igény szerint választható elektromos hajtás
A B-szegmens legkelendőbbjét újratervezték: az új Renault Captur – bár a legfőbb ismertetőjegyei nem változtak – új, és sportosabb külsőt kapott, továbbra is a magas minőségű kivitelezés, modularitás, tágas terek és piacvezető technológiák jellemzik. Az Euro NCAP törésteszten öt csillagot szerzett Captur az első tölthető, hibrid E-TECH Plug-in motorral iskiegészül.
Az egyedülálló, tölthető teljesen hibrid hajtáslánc kifejlesztésének köszönhetően az E-TECH Plug-in technológia biztosítja:
Tulajdonosa hétköznap kompromisszumok nélkül vezethet elektromos üzemmódban, majd a hétvégeken hosszabb utazásokra indulhat a belső égésű motor segítségével. A műszerfalon található gombbal bármikor válthat elektromos üzemmódra, az E-SAVE-mód pedig lehetővé teszi, hogy elegendő töltöttség maradjon, ha az utazás végén teljesen elektromos meghajtásra lenne szükség. A sebességváltó „BRAKE” üzemmód optimalizálja az energiavisszanyerést, megnöveli a hatótávolságot.
Az új Captur E-TECH Plug-in fogyasztása vegyes használat mellett 1,5 l/100 km és szén-dioxid-kibocsátása 32 g/km WLTP VLOW2 értékben (végső jóváhagyásra vár) Ez jelentősen csökkenti az üzemanyag-költséget, így a tulajdonosok azonos teljesítményű benzinmotorokhoz képest kevesebb havi kiadással számolhatnak. Így 48 hónap alatt nagyjából 60000 km futásteljesítmény esetén, az új Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid havi fenntartási költsége (bérleti díj + üzemanyag) alacsonyabb, mint a TCe 155 EDC esetében.
A B-szegmens legkelendőbbjét újratervezték: az új Renault Captur – bár a legfőbb ismertetőjegyei nem változtak – új, és sportosabb külsőt kapott, továbbra is a magas minőségű kivitelezés, modularitás, tágas terek és piacvezető technológiák jellemzik. Az Euro NCAP törésteszten öt csillagot szerzett Captur az első tölthető, hibrid E-TECH Plug-in motorral iskiegészül.
Az egyedülálló, tölthető teljesen hibrid hajtáslánc kifejlesztésének köszönhetően az E-TECH Plug-in technológia biztosítja:
- 100%-ban elektromos elindulást
- A vezetés élményét minden körülmények között a rendkívül gyorsan reagáló elektromos motornak köszönhetően, 160 lóerős összteljesítménnyel
- Kiváló energiamenedzsmentet, beleértve az intelligens, több üzemmódban használható sebességváltót, a hatékony regeneratív fékezést és az akkumulátor nagy töltéskapacitását, amelyek a Renault Formula-1-ben és az elektromos modellek terén szerzett tapasztalatára épülnek.
Tulajdonosa hétköznap kompromisszumok nélkül vezethet elektromos üzemmódban, majd a hétvégeken hosszabb utazásokra indulhat a belső égésű motor segítségével. A műszerfalon található gombbal bármikor válthat elektromos üzemmódra, az E-SAVE-mód pedig lehetővé teszi, hogy elegendő töltöttség maradjon, ha az utazás végén teljesen elektromos meghajtásra lenne szükség. A sebességváltó „BRAKE” üzemmód optimalizálja az energiavisszanyerést, megnöveli a hatótávolságot.
Az új Captur E-TECH Plug-in fogyasztása vegyes használat mellett 1,5 l/100 km és szén-dioxid-kibocsátása 32 g/km WLTP VLOW2 értékben (végső jóváhagyásra vár) Ez jelentősen csökkenti az üzemanyag-költséget, így a tulajdonosok azonos teljesítményű benzinmotorokhoz képest kevesebb havi kiadással számolhatnak. Így 48 hónap alatt nagyjából 60000 km futásteljesítmény esetén, az új Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid havi fenntartási költsége (bérleti díj + üzemanyag) alacsonyabb, mint a TCe 155 EDC esetében.