Hírek

Renault E-TECH Plug-in hibrid

Elérhetők az új E-TECH Plug-in hibrid modellek listaárai.

  • Az E-TECH kínálatának köszönhetően a Renault igény szerint választható elektromos megoldást is kínál.
  • Városban a Clio E-TECH Hybrid akár a menetidő 80%-át képes elektromos hajtással megtenni, így akár 40%-os üzemanyag-megtakarítást is elérhetünk egy belső égésű motorral szemben, 6 899 000 forintos kedvezményes áron.
  • Captur E-TECH Hybrid Plug-in a legelső a B-szegmensben, amely 100%-ban elektromos üzemmódban és vegyes ciklusban akár 50 km, városban pedig akár 65 km hatótávolságot biztosít. A WLTP kombinált ciklus szerinti üzemanyagfogyasztása 1,5 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása pedig 32 g/km. Az akár 10 349 000 forintos kedvezményes árával a legolcsóbb plug-in hibridek között van.
  • A Megane E-TECH Hybrid Plug-in kezdő listaára várhatóan 10,9 millió forint körül alakul majd.
Image
A Groupe Renault az elektromos autózás szakértőjeként számos úttörő technológiát fejlesztett.

Elkötelezettségének középpontjában az a törekvés áll, hogy a fenntartható mobilitást mindenki számára elérhetővé tegye napjainkban és a jövőben is. A hatékony hibrid hajtásláncok megalkotására pedig az elektromos járművek területén szerzett több, mint 10 éves tapasztalata teszi képessé.


A vállalat motorsportokban és a Formula 1-ben való részvétele adja a Renault E-TECH hibrid hajtásláncok alapjait.
A technológia arra a tapasztalatra épít, amit a Renault F1-csapata az energiafelhasználás és -visszanyerés terén, valamint a több üzemmódú sebességváltó használata során szerzett, ezt most először alkalmazzák személyautók sorozatgyártásában.

ÚJ RENAULT CLIO E-TECH HIBRID: az ikonikus modell még takarékosabb lett


A Groupe Renault első teljesen hibrid motorja, az E-TECH motor hazánkban 2020 júliusától lesz előrendelhető, a márka ezzel a szegmens legszélesebb körű motorkínálatát erősíti. Az új Renault Clio már néhány hónappal a bevezetése után elismerő visszhangot kapott mind a sajtó, mind az ügyfelek részéről. Bár az szegmens Európában legtöbbet értékesített autóját, a Clio-t teljesen áttervezték, az új verzió a modell ikonikus jegyeit is megtartotta. Megújult és kifejezőbb külseje, továbbá a magas minőségű kivitelezés, a sokoldalúság és az új technológiák helyezik az új Clio-t a kategóriája csúcsára. Az Euro NCAP töréstesztek eredményei alapján is a legbiztonságosabb városi autónak tartják. Az új Clio E-TECH számára a teljes értékű hibrid motor pedig maximális hatékonyságot, kiváló reakcióképességet és 140 lóerőt biztosít.

Az új Clio E-TECH képes a 100%-ban elektromos elindulásra, valamint lassítás és fékezés során az akkumulátor visszatöltésére, a tisztán elektromos járművekhez hasonlóan. Ez, a nagy töltéskapacitással és az ETECH- rendszer hatékonyságával kombinálva optimalizálja az üzemanyag-fogyasztást és az elektromos üzemmódban történő vezetést. Városi használat során a Clio E-TECH Hybrid akár az idő 80%-ában elektromos hajtással működik, így akár 40%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint egy belső égésű motor. A kombinált ciklusban az új Clio szén-dioxid-kibocsátása kevesebb, mint 100 g/km (WLTP VLOW értékek1).

Az új Clio E-TECH így a modell eddigi előnyeit mostantól egy dinamikus és gazdaságos öntöltő hibridmotorral egészíti ki.
Image
Image
AZ ÚJ RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN: igény szerint választható elektromos hajtás

A B-szegmens legkelendőbbjét újratervezték: az új Renault Captur – bár a legfőbb ismertetőjegyei nem változtak – új, és sportosabb külsőt kapott, továbbra is a magas minőségű kivitelezés, modularitás, tágas terek és piacvezető technológiák jellemzik. Az Euro NCAP törésteszten öt csillagot szerzett Captur az első tölthető, hibrid E-TECH Plug-in motorral iskiegészül.

Az egyedülálló, tölthető teljesen hibrid hajtáslánc kifejlesztésének köszönhetően az E-TECH Plug-in technológia biztosítja:
  • 100%-ban elektromos elindulást
  • A vezetés élményét minden körülmények között a rendkívül gyorsan reagáló elektromos motornak köszönhetően, 160 lóerős összteljesítménnyel
  • Kiváló energiamenedzsmentet, beleértve az intelligens, több üzemmódban használható sebességváltót, a hatékony regeneratív fékezést és az akkumulátor nagy töltéskapacitását, amelyek a Renault Formula-1-ben és az elektromos modellek terén szerzett tapasztalatára épülnek.
A Renault mérnökei az E-TECH fejlesztése során több mint 150 szabadalmat védettek le. A soros-párhuzamos hibrid rendszeren alapuló technológia a lehető legrugalmasabban kombinálja az elektromos és a benzines hajtást, így a széndioxid- kibocsátás is a leghatékonyabban csökkenthető. Az új Captur E-TECH Plug-in esetében az elektromos hajtás igény szerint választható, 9,8 kWh kapacitású, 400 V-os akkumulátornak köszönhetően akár 65 km hatótávolsággal is számolhatnak a vásárlók.

Tulajdonosa hétköznap kompromisszumok nélkül vezethet elektromos üzemmódban, majd a hétvégeken hosszabb utazásokra indulhat a belső égésű motor segítségével. A műszerfalon található gombbal bármikor válthat elektromos üzemmódra, az E-SAVE-mód pedig lehetővé teszi, hogy elegendő töltöttség maradjon, ha az utazás végén teljesen elektromos meghajtásra lenne szükség. A sebességváltó „BRAKE” üzemmód optimalizálja az energiavisszanyerést, megnöveli a hatótávolságot.

Az új Captur E-TECH Plug-in fogyasztása vegyes használat mellett 1,5 l/100 km és szén-dioxid-kibocsátása 32 g/km WLTP VLOW2 értékben (végső jóváhagyásra vár) Ez jelentősen csökkenti az üzemanyag-költséget, így a tulajdonosok azonos teljesítményű benzinmotorokhoz képest kevesebb havi kiadással számolhatnak. Így 48 hónap alatt nagyjából 60000 km futásteljesítmény esetén, az új Renault Captur E-TECH Plug-in Hybrid havi fenntartási költsége (bérleti díj + üzemanyag) alacsonyabb, mint a TCe 155 EDC esetében.
1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely