Vagány, menő és igazi retró! A Fiat megmutatta, milyen lehet a Grande Panda 4x4-es változata. Már az alapváltozat is rendkívül vagányra sikeredett, de az összkerékhajtású tanulmánymodell még jobban hat az érzelmekre és még kívánatosabb.
A régi kocka Panda igazi klasszikussá vált, a 45 évvel ezelőbb bemutatt faék egyszerű autó rengeteg példánya még ma is napi használatban van, bizonyítva tartósságát és könnyen szerelhetőségét. Az akkori csúcsváltozat, az összkerékhajtású 4x4 Sisley kiadás volt, fehér keréktárcsákkal, metálfényezéssel és tetőcsomagtartóval.
Ez máig az autórajongók kedvence, egy hibátlan állapotú Sisley Pandáért akár 8-10 millió forintot is simán elkérnek a veteránvásárokon.
A Fiat sajtóközleményében nem utal rá, hogy a Sisley változatot idézte-e meg ezzel a tanulmánymodellel, de gyarkorlatilag ez nem kérdés, le sem tagadhatnák: a bordó fényezés, a keréktárcsák, a vagány kiegészítő lámpák és a tetőcsomagtartó és annak további kiegészítői is a klasszikus elődre utalnak.
A belső térben a bézs és a világoskék szín dominál.
Ez máig az autórajongók kedvence, egy hibátlan állapotú Sisley Pandáért akár 8-10 millió forintot is simán elkérnek a veteránvásárokon.
A Fiat sajtóközleményében nem utal rá, hogy a Sisley változatot idézte-e meg ezzel a tanulmánymodellel, de gyarkorlatilag ez nem kérdés, le sem tagadhatnák: a bordó fényezés, a keréktárcsák, a vagány kiegészítő lámpák és a tetőcsomagtartó és annak további kiegészítői is a klasszikus elődre utalnak.
A belső térben a bézs és a világoskék szín dominál.
A Fiat egyelőre nem sokat közölt a tanulmánymodell műszaki alapjairól, csak annyit, hogy a hátsó tengelyt villanymotor hajtja majd.
A 4x4-es hajtást a Stellantis más járműveiben - páldául a Jeep Avengerben és az Alfa Romeo Juniorban - úgy oldják meg, hogy az első tengelyt egy benzin- és egy villanymotor kombinációja hajtja, a hátsót pedig egy külön villanymotor.
A 4x4-es hajtást a Stellantis más járműveiben - páldául a Jeep Avengerben és az Alfa Romeo Juniorban - úgy oldják meg, hogy az első tengelyt egy benzin- és egy villanymotor kombinációja hajtja, a hátsót pedig egy külön villanymotor.
A Fiat egyelőre csak két fotót és egy rövid videót osztott meg a Grande Panda 4x4-re, de a neten egyre több fotó található az autóról, ugyanis azt az Grande Panda hibrid változatának olaszországi sajtóbemutatóján leplezték le.