Megépíti minimalista villanyautóját a Fiat.
A tavaly bemutatott Fiat Centoventi tanulmányautó annyira friss és ötletes volt, hogy biztosra vettük, soha nem valósul meg.
Most úgy tűnik, tévedtünk.
Nem először mutatott be kő egyszerű, olcsón gyártható, mégis szerethetően jópofa tanulmányautót a Fiat.
Az 1999-es Ecobasic sajnos nem valósult meg (hacsak az egy évvel később bemutatott Fiat Multiplát nem tekintjük legalább részben koncepcionális örökösének), a tavalyi Centoventi azonban a jelek szerint gyártásba kerülhet.
A Centoventi koncepcióautó lényege a modularitás volt: nem csak a kárpitokat és a külső borítólemezeket lehetett szabadon variálni, hanem az első utasülést is ki lehetett szerelni, hogy a helyére gyerekülést, tárolórekeszt vagy kutyaketrecet pattintsunk be.
Nem először mutatott be kő egyszerű, olcsón gyártható, mégis szerethetően jópofa tanulmányautót a Fiat.
Az 1999-es Ecobasic sajnos nem valósult meg (hacsak az egy évvel később bemutatott Fiat Multiplát nem tekintjük legalább részben koncepcionális örökösének), a tavalyi Centoventi azonban a jelek szerint gyártásba kerülhet.
A Centoventi koncepcióautó lényege a modularitás volt: nem csak a kárpitokat és a külső borítólemezeket lehetett szabadon variálni, hanem az első utasülést is ki lehetett szerelni, hogy a helyére gyerekülést, tárolórekeszt vagy kutyaketrecet pattintsunk be.
A műszerfalon kialakított lyukrendszerbe különböző kiegészítőket erősíthetünk, műszeregységből is többféle méret kérhető, a lényegre szorítkozótól egészen az utastér teljes szélességében húzódóig.
A Centoventi állítólag az új generációs Fiat 500 padlólemezére épül majd, így tisztán elektromos hajtást kap.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2020/03/09/fiat-centoventi-sorozatgyartas/
A Centoventi állítólag az új generációs Fiat 500 padlólemezére épül majd, így tisztán elektromos hajtást kap.
A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2020/03/09/fiat-centoventi-sorozatgyartas/