Új Abarth 695C
MY23MODELL
TÖKÉLETES MÉRET
Egy sportautó minden kompaktsága kemény-, vagy vászontetővel. Válaszd ki azt, amelyik a legközelebb áll a teljesítményről alkotott elképzeléseidhez.
Öntsd el adrenalinnal!
Add meg sportos lelkednek, amire vágyik. Az új Abarth 695 két fő alapelvet kombinál: a felvidító teljesítményt és a maximális személyre szabhatóságot. Előbbiről a 180 lóerős motor, utóbbiról a opciós tartozékok és funkciók gondoskodnak.
Teljesítmény
0
LE
Nyomaték
0
Nm
Fogyasztás
0
l/100km
CO2
0
g/km
MŰSZAKI ADATOK
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY
MOTOR
Motor típusa, lökettérfogat, hengerek
T-JET, 1368 cm³, soros, 4 hengeres, hengerenként 4 szelep
Max. teljesítmény
180 Le (132 kW) @ 5500 rpm
Max. nyomaték
250 Nm @ 3000 rpm
Turbó
Garret GT 1446
ERŐÁTVITEL, KIPUFOGÓ ÉS LÉGSZŰRŐ
ERŐÁTVITEL
5-sebességes manuális / 5-sebességes szekvenciális automata (opció)
Kipufogó
Record Monza kipufogó
Légszűrő
Nagyteljesítményű BMC levegőszűrő
Motor típusa, lökettérfogat, hengerek
T-JET, 1368 cm³, soros, 4 hengeres, hengerenként 4 szelep
Max. teljesítmény
180 Le (132 kW) @ 5500 rpm
Max. nyomaték
250 Nm @ 3000 rpm
Turbó
Garret GT 1446
ERŐÁTVITEL, KIPUFOGÓ ÉS LÉGSZŰRŐ
ERŐÁTVITEL
5-sebességes manuális / 5-sebességes szekvenciális automata (opció)
Kipufogó
Record Monza kipufogó
Légszűrő
Nagyteljesítményű BMC levegőszűrő
IRÁNYÍTÁS
Első: McPherson, kanyarstabilizátorral
Hátsó: Csatolt lengőkar, kanyarstabilizátor
Futómű
Ültetett sport futómű
LENGÉSCSILLAPÍTÓK
Első: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel
Hátsó: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel
FÉKEK
Első: 305 x 28 perforált, belső hűtésű tárcsa
Hátsó: 240 x 11 perforált tárcsa
KEREKEK
17”-os alumínium felni 205/40-es gumikkal
ELEKTROMOS RENDSZER
250A/50 Ah akkumulátor
Hátsó: Csatolt lengőkar, kanyarstabilizátor
Futómű
Ültetett sport futómű
LENGÉSCSILLAPÍTÓK
Első: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel
Hátsó: KONI, frekvenciaszelektív szeleppel
FÉKEK
Első: 305 x 28 perforált, belső hűtésű tárcsa
Hátsó: 240 x 11 perforált tárcsa
KEREKEK
17”-os alumínium felni 205/40-es gumikkal
ELEKTROMOS RENDSZER
250A/50 Ah akkumulátor
TELJESÍTMÉNY
Végsebesség
225 km/h.
Gyorsulás 0-100 km/h
6,7 mp. (6,9 mp. szekvenciális automata váltóval)
Súly/lóerő arány
5,8 kg/Le
Vegyes WLTP fogyasztás (l/100 km)
6,8 (6,7 szekvenciális automata váltóval)
Vegyes WLTP CO₂-kibocsátás (g/km)
155 (153 szekvenciális automata váltóval)
Környezetvédelmi besorolás
Euro 6D-Final
225 km/h.
Gyorsulás 0-100 km/h
6,7 mp. (6,9 mp. szekvenciális automata váltóval)
Súly/lóerő arány
5,8 kg/Le
Vegyes WLTP fogyasztás (l/100 km)
6,8 (6,7 szekvenciális automata váltóval)
Vegyes WLTP CO₂-kibocsátás (g/km)
155 (153 szekvenciális automata váltóval)
Környezetvédelmi besorolás
Euro 6D-Final
ABARTHAVERSENYPÁLYÁN
Adrenalin a kezeid ügyében!
Minden Abarth nagyszerű teljesítménye az autó és az vezető közötti tökéletes harmóniából is fakad. Ezért van a 695 fedélzetén sportos kormánykerék, amelyet Alcanta szövet és karbon borít.
ABARTHTELJESÍTMÉNY
1.4 Turbo T-Jet 180 Le
Az Abarth 695 gépházfedele alatt lakozik az 1,4 literes, 16 szelepes, 180 lóerős T-Jet turbómotor, aminek bármikor szabadjára engedheted összes erejét. Ez a nagyteljesítményű motor a Garrett turbófeltöltővel akár 250 Nm nyomatékot is képes előállítani már 3000-es fordulattól, 225 km/h-s végsebességet és 6,7 másodperces 0-100-as sprintet garantál.
ABARTHTÖRTÉNELEM
Vegytiszta Record Monza hangzás!
Carlo Abarth 1965-ben elképesztő rekordot ért el a monzai versenypályán. Ennek tiszteletére a modern Abarth-ok legegyedibb alkatrészét neveztük el erről. A Record Monza kipufogó az egyész Abarth élmény lelke és folyamatos kapcsolatot biztosít a sikerek és győzelmek fémjelezte történelemmel. Indítsd be a motort: a teljesítmény lejátszási listáját úgy hívják: Record Monza.
ABARTHUTASTÉR
Egyedien sportos vezetési élmény!
Nézz körül a nagy teljesítményről árulkodó beltérben. Az új Abarth 695 beltere Alcantarával borított, amely könnyű, strapabíró, sportos és csökkenti a tükröződést a szélvédőn. A külső cold szürke burkolat a beltérben is megtalálható, a műszerfalon. Egy stílusos részlet, amely még több erősíti a sportos hangulatot. A manuális váltó alumínium váltógombbal készül, amely a karbon felhasználásával is készülő kormánykerékkel együtt egyedien sportos vezetési élményt nyújt.