Az Abarth egy speciális kiadással emlékezik meg a legendás Fiat 131 Rally versenyautóról. A limitált szériás modell az Abarth 695 Tributo 131 Rally nevet viseli, és mindössze 695 darab készül majd belőle.
Az Abarth már egy ideje csak a Fiat 500-asból készít sportos modelleket, de bizony a kis 500-as még mindig hatalmas kultusznak örvend, amelyről úgy lehet újabbnál újabb bőrt lehúzni, hogy azok a limitált változatok mindig nagyon kívánatosak és az Abarth-mániások teljesen kikészülnek tőlük…. Ilyen lett az Abarth 695 Tributo 131 Rally változata is, amelyből csak 695 darabot készítenek.
Ez a speciális változat ugyanazt a metálkék-fekete fényezést kapta meg, amelyet a legendás Fiat 131-es modell is viselt egy időben. A 695-ös 1,4-es turbómotorja 180 lóerős. Átdolgozták a futóművét, 17-es felnikkel, Brembo fékrendszerrel és Record Monza kipufogórendszerrel szerelték. Az Abarth 500-as 6,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
Ez a speciális változat ugyanazt a metálkék-fekete fényezést kapta meg, amelyet a legendás Fiat 131-es modell is viselt egy időben. A 695-ös 1,4-es turbómotorja 180 lóerős. Átdolgozták a futóművét, 17-es felnikkel, Brembo fékrendszerrel és Record Monza kipufogórendszerrel szerelték. Az Abarth 500-as 6,7 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
Különlegesség az Abarth hátsó szárnya, amely 12 pozícióban állítható, 0 és 60 fok közötti dőlésszöggel javítja a kanyarstabilitást és a leszorítóerőt.
Az autó belseje is nagyon egyedi, a műszerfalat és a kormánykerék egy részét alcantarával borították, a műszerfal jobb oldalán és az ülések háttámláján pedig ott van a Fiat 131-es hímzett sziluettje. Ez a sziluett visszaköszön az autó oldalán lévő sportcsíkban is.
Az autó belseje is nagyon egyedi, a műszerfalat és a kormánykerék egy részét alcantarával borították, a műszerfal jobb oldalán és az ülések háttámláján pedig ott van a Fiat 131-es hímzett sziluettje. Ez a sziluett visszaköszön az autó oldalán lévő sportcsíkban is.
A 131-es versenyautót 1975-ben mutatták be, és összesen húsz világbajnoki futamot nyertek vele. Ez három konstruktőri és két egyéni világbajnoki címet jelentett a Fiatnak, 1978-ban Markku Alen, 80-ban pedig Walter Röhr győzedelmeskedett.