Az olasz márka egy újabb díjjal egészítette ki kollekcióját: a tekintélyes német „Auto Motor und Sport” magazin a „Legjobb autók” versenyén díjazta az olasz kisautót. Az Abarth történetének első elektromos modellje, az 500e a „mini autók” kategóriában nyert.
A benzines Abarth modellek sportosságát és stílusjegyeit elismerő díjak után most a BEV verzió áll a reflektorfényben, megerősítve a márka a márka vezető szerepét az elektromos átállásban, és bebizonyítva, hogy az olasz márka hot hatchjei még szórakoztatóbbak, mint valaha.
A márka első elektromos modellje a voksok 23,6 százalékával nyerte meg a "mini autók" kategóriát, megelőzve a hazai és az import versenytársakat, köztük elektromos és hagyományos belső égésű motorral szerelt modelleket is.
A benzines Abarth modellek sportosságát és stílusjegyeit elismerő díjak után most a BEV verzió áll a reflektorfényben, megerősítve a márka a márka vezető szerepét az elektromos átállásban, és bebizonyítva, hogy az olasz márka hot hatchjei még szórakoztatóbbak, mint valaha.
A márka első elektromos modellje a voksok 23,6 százalékával nyerte meg a "mini autók" kategóriát, megelőzve a hazai és az import versenytársakat, köztük elektromos és hagyományos belső égésű motorral szerelt modelleket is.