KGM Actyon &
KGM Actyon Hybrid
DINAMIKUSTEREPKUPÉ
IMPOZÁNS KÜLSŐ, KOMFORTOS BELSŐ
Dinamikus terepkupé, elegánsan ívelt formatervvel és merész karakterrel a mindennapi kényelmet szolgáló funkciókkal és megoldásokkal.

VAKMERŐ MÉRETEK
Terepkupéként kecses, mélyen ülő karakterével egyedivé teszi, miközben csomagtartója a kategória legnagyobbja. A második sori ülések lehajtásával a raktér 1568 literre bővíthető, így a sokoldalú tér rugalmasan alkalmazkodik igényeihez.
TELJESÍTMÉNYMOTORVÁLTOZATOK

Világszerte nő az igény a kompakt, nagy teljesítményű motorok iránt, és az Actyon erőforrása már 1500-as fordulaton leadja maximális nyomatékát, ami magabiztos, dinamikus vezetést biztosít a mindennapokban. A fejlett technológia és a kiegyensúlyozott teljesítmény élvezetes, ugyanakkor hatékony autózást kínál minden helyzetben.
- 163 LE
- 280 Nm forgatónyomaték

Az FSD lengéscsillapító rendszer valós időben reagál az úthibákra, intelligensen csökkentve a rezgéseket a maximális stabilitás és kényelmes rugózás érdekében. A Dual-Tech Hybrid hajtáslánc kilenc üzemmódot kínál – a tisztán elektromos EV-től a hibrid HEV-ig –, így a vezetés egyszerre takarékos, csendes és rugalmasan alkalmazkodik minden helyzethez.
- Városban akár 94%-ig elektromos üzemmódban
- Akár 5,91 l/100km kombinált üzemanyag-fogyasztás
SZÍNEKVARIÁCIÓK
ALAPFELSZERELTSÉG
- ACC adaptív sebességtartó automatika
- Intelligens kulcsok (érintőszenzoros, kulcsnélküli ajtónyitás- és zárás, nyomógombos indítás, ESCL elektronikus kormányzár)
- Kétzónás automata légkondicionáló elöl
- 12,3" Smart Audio LCD infotainment rendszer USB-csatlakozással + EU navigációs rendszer + Android Auto & CarPlay funkció
- Színezett és zajszűrő szélvédő
BELSŐDESIGN

MAXIMÁLIS UTAZÁSI KOMFORT
Minden ülés egyedileg fűthető, a hátsó ülések is dönthetőek, illetve az első ülések szellőztethetőek, hogy mindenki tökéletes pozícióban és a hőérzetének megfelelően utazhasson.
RÉSZLETEKTECHNOLÓGIA

PANORÁMA KAMERA RENDSZER
A parkolást és vezetést támogató háromdimenziós képen a jármű környezete könnyen felmérhető, így növelve a közlekedés biztonságát.
TECHNOLÓGIABIZTONSÁG

MENEKÜLJÖN A VÁROS ZAJÁTÓL, ÉS MERÜLJÖN EL AZ UTAZÁS ÉLMÉNYÉBEN!
Élvezze a békés környezetet, ahol csak az útra és az utazásra kell figyelnie. A laminált, hő- és hangszigetelő első oldalablakok távol tartják a külvilág zaját (opcionális). A Michelin zajcsillapító abroncsok 50%-kal csökkentik az útzajt, ami 10 dB-es mérséklésnek felel meg.
VEZETÈSTÁMOGATÓRENDSZEREK
SÁVTARTÓ ASSZISZTENS (LKA) / SÁVELHAGYÁSRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER (LDW)
A sávtartó asszisztens egy előre tekintő kamera segítségével figyeli a sáv szélét jelző felfestéseket. Ha észleli, hogy a jármű irányjelzés nélkül készül átlépni a vonalon, automatikusan módosítja az elektromos szervokormány működését, hogy a gépkocsit a sávban tartsa.
HÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ ÜTKÖZÉSRE FIGYELMEZTETŐ RENDSZER (RCTA) / HÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ FORGALOMRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER (RCTW)
Tolatás közben, ha egy közeledő autó a kereszteződésünkhöz érkezik, az RCTA hangjelzéssel figyelmeztet minket. Ezt követően automatikusan aktiválja a fékeket, így megállítja a járművet, ezzel csökkentve az ütközés kockázatát.
HOLTTÉR-FELISMERŐ FIGYELMEZTETŐ RENDSZER (BSW) / AKTÍV HOLTTÉR-TÁMOGATÁS (BSA)
Ez a rendszer automatikus fékrásegítést aktivál, ha sávváltás közben észleli, hogy ütközés veszélye áll fenn a holttérben haladó járművekkel.
BIZTONSÁGOS KISZÁLLÁS FIGYELMEZTETÉS (SEW)
Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, ha a holttérben közeledő járművet észlel, miközben egy utas az ajtót kinyitva készül kiszállni az álló gépkocsiból.
INTELLIGENS TÁVOLSÁGTARTÓ TEMPOMAT (IACC)
Az IACC különböző úttípusokon közlekedve az Ön által beállított sebesség mellett fenntartja a követési távolságot az előtte haladó autó mögött, így képes gyorsítani, lassítani, megállni és újra elindulni. Emellett élvonalbeli vezetőtámogató rendszerek segítségével segít a jármű sávban tartásában is.
ÖNÁLLÓ VÉSZFÉKEZŐ RENDSZER (AEB)
Ez a rendszer észleli a lassan mozgó vagy egyhelyben álló járműveket, gyalogosokat és kerékpárosokat, majd figyelmezteti a vezetőt az akadályra. Ezzel hozzájárul az ütközés elkerüléséhez vagy a baleset súlyosságának csökkentéséhez.











