Powered by Smartsupp

Friss híreink

Telefonról indul, messzebbre jut a Hyundai Ioniq 5

Telefonról indul, messzebbre jut a Hyundai Ioniq 5

Átdolgozták a Hyundai Ioniq 5-öt. A változásokat elsősorban az elektromos és elektronikus technológiák villámgyors fejlődése indokolja, de ha már hozzányúltak, a mechanikus szerkezetet is módosították.

Levegőben száguld az új Hyundai

Levegőben száguld az új Hyundai

A Hyundai-csoport aeronautikáért felelős leányvállalata, a Supernal bemutatta azt a tanulmányt, amely már közvetlenül előlegezi meg a 2028-ban sorozatgyártásba kerülő légi járművet.

K mint kedvenc, avagy minden jöhet, ami koreai?

K mint kedvenc, avagy minden jöhet, ami koreai?

Az autóiparban mára a minőség, a megbízhatóság, a dizájn szinonimájává vált a koreai származás. De vajon tényleg csak a kimért perfekcionizmusról szólna egy Hyundai, vagy valami kézzel nem fogható többletet is hoznak magukkal a messzi keletről?

A tisztább jövőt szállítja ez a furgon

A tisztább jövőt szállítja ez a furgon

A Hyundai évek óta elkötelezett partnere a világtengerek megtisztításáért küzdő szervezeteknek. Most pedig egy olyan technológia tesztelésében vesz részt a cég, amihez egyébként nagyon ért: ez a robotika.

Dögösebbek lettek a Hyundai szabadidőjárművei

Dögösebbek lettek a Hyundai szabadidőjárművei

Fontos újdonságokkal fut neki a Hyundai crossoverpalettája 2024-nek. A Kona esetében az N Line csomagok elérhetősége bővült, a Bayon pedig látványos frissülésen esett át.

Újra feltalálta a kereket a Hyundai – nem is egyszer, hanem kétszer!

Újra feltalálta a kereket a Hyundai – nem is egyszer, hanem kétszer!

Rövid időn belül két forradalmi újítást mutatott be a Hyundai-csoport. Hogy melyik mikor valósul meg, ma még nem tudni, a kreatív ötletek viszont jól szemléltetik, hogy a Hyundai akár az alapokat is hajlandó megkérdőjelezni, ha azzal jobb megoldást kínálhat ügyfeleinek.

Ez a világ legizgalmasabb és egyben legjobb autója is

Ez a világ legizgalmasabb és egyben legjobb autója is

A Top Gear a világ legismertebb autós szaklapja, az autóipar véleményformáló médiuma. Ha ők azt mondják valamire, hogy nincs annál jobb, akkor nincs. Márpedig az Ioniq 5 N-re szó szerint ezt mondták.

hyundai-robotauto

Már gyártják a Hyundai robotautóját!

Az autógyártó frissen létrehozott technológiai központjában beindult azoknak a 4. szintű önvezetésre képes, tisztán elektromos járműveknek a sorozatgyártása, amelyek már jövőre utasokat fognak szállítani Észak-Amerikában.

teszt-hyundai-kona

Benzinnel a jövőbe

Futurisztikus formái miatt egyből elektromos hajtást csatol a képzeletünk a Konához, pedig igazán erős benzines motorral is készül, a csúcsváltozat pedig ez az összkerékhajtású kivitel.

hyundai-kona-electric-sop-czech-republic

Itt születnek az európai Hyundaiok

Immár tizenöt éve gyárt autót Európában a Hyundai, a másfél évtized alatt meghozott döntések pedig megerősítik azt, amit az autógyártó egyébként is hangoztat: Európa egyre fontosabb szerepet játszik a márka jövőbeli terveiben.

hyundai-launches-re-style-in-europe

Öltözködjünk alkatrészraktárból!

Európában is bemutatkozott a Hyundai Re:Style, egy immár ötödik éve zajló, sikeres kezdeményezés, amely a körkörös gazdálkodás fontosságára, az abban rejlő lehetőségekre hívja fel a figyelmet.

teszt-hyundai-kona-hybdrid

Ütős külső, visszafogott fogyasztás

Kiküszöbölte elődje gyenge pontjait, miközben sokkal merészebb külsőbe bújt a Hyundai Kona második generációja. Magas felszereltséggel és hibrid hajtással vezettük a népszerű modellt.

Hyundai-Wearable-Robot

Navigációs megoldás látássérültek számára

A Hyundai végső célja, hogy mobilitási szolgáltatóként mindenki számára biztosítsa a közlekedés szabadságát. Ennek égisze alatt most azokon igyekszik segíteni, akik legfontosabb érzékszervük nélkül kénytelenek boldogulni a világban.

hyundai-all-new-kona-campaign

Fantáziavilágot hozott Magyarországra a Hyundai

Rohamra induló páncélos lovagok, tétován felszálló, irdatlan szappanbuborékok és további varázslatos látomások töltötték be Budapest utcáit az új generációs Kona nemzetközi reklámfilmjében. Na, de mi köze egy tűzokádó sárkánynak egy kompakt szabadidő-autóhoz?!

hirdetés
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 17:00
kedd 8:00 - 17:00
szerda 8:00 - 17:00
csütörtök 8:00 - 17:00
péntek 8:00 - 17:00
szombat 9:00 - 12:00
vasárnap Zárva
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 16:30
kedd 8:00 - 16:30
szerda 8:00 - 16:30
csütörtök 8:00 - 16:30
péntek 8:00 - 16:30
szombat Zárva
vasárnap Zárva
Hyundai CarNet
CARNET INVEST ZRT. 
Magyarország legnagyobb gépjármű márkakereskedő és szerviz hálózata.

Középmotoros közúti autót épített a Hyundai.


Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
Image
Image
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/24/hyundai-rm-19/