Az Alfa Romeo amerikai marketingcsapata izgalmas útvonalakra vitte el a Giulia és a Stelvio Quadrifoglio változatát, és olyan látványos reklámfilmeket forgattak, amelyek mini utifilmnek is beillenek. A sorozat (?) első két részében Colorado államba kalauzolnak el minket.
Szinte hihetetlen, de idén már 20 éve annak, hogy elnyerte az Év Autója díjat a 147-es Alfa Romeo. A kompakt 147-es a mai napig népszerű, és talán ez az a modell, amelyből Magyarországon a legtöbb van forgalomban. A 147-es jelenleg egy igazi olcsó belépőautó az alfázás világába, a csúcsváltozata, a GTA pedig máig egy zseniális sportautó.
Végre újra olyan lesz az utcakép az olasz nagyvárosokban, mint korábban: vagány, sötétkék egyenruhába öltözött csendőrök pózolnak majd Alfa Romeóik mellett a nagyobb köztereken. És ha akció van, akkor sem vallanak majd szégyent, mert 200 lőerős, benzines Giuliákba pattanva teremthetnek rendet. A Carabinieri, azaz az olasz csendőrség 1770 darab új Alfa Romeo Giuliát állított szolgálatba.
Egy vérbeli alfásnak már a Giulia név elhangzása is pulzusnövekedést eredményez, de ha azt mondjuk ki hangosan, hogy Gulia Veloce Turismo Internazionale, még nagyobb a hatás! A 2021-es modellévtől egy külön felszereltségi szintet jelöl a Veloce TI, ami kinézetre már majdnem olyan, mint egy Giulia Quadrifoglio.
Valószínüleg a többség unalmas, hétköznapi autókon tanul autót vezetni. Szerencsére akadnak kivételek. Itthon is láttunk már olyan autósiskolát, ahol egy Alfa Romeo 147-esen, vagy egy Giuliettán lehet elsajátítani a vezetés alapjait, na de azért akkora túlzásba csak Olaszországban lehet esni, hogy egy 4C legyen az első autó, amivel bénán parkolunk vagy lepadkázzuk a felnijét...